Regulamin sklepu
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy BezpiecznyKoszyk.pl, dostępny pod adresem www.bezpiecznykoszyk.pl, prowadzony jest przez firmę "MOBILKOM–Stanisław Motas" z siedzibą w Zieleniewie przy ul. Srebrnej 4/3, NIP: 8522163739, REGON: 812071649, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu od momentu rozpoczęcia korzystania ze sklepu internetowego.
§2 Definicje
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta ze sklepu internetowego.
-
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Sprzedawca – podmiot prowadzący sklep internetowy BezpiecznyKoszyk.pl.
-
Produkt – rzecz ruchoma dostępna w sklepie internetowym, będąca przedmiotem umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
Umowa sprzedaży – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, dotycząca sprzedaży Produktu.
-
Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.bezpiecznykoszyk.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć zamówienie.
§3 Warunki korzystania ze sklepu internetowego
- Do korzystania ze sklepu internetowego niezbędne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej.
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem, niniejszym regulaminem oraz dobrymi obyczajami.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
§4 Składanie zamówień
- Klient może składać zamówienia poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu internetowego.
- W celu złożenia zamówienia Klient dokonuje wyboru Produktu, jego ilości oraz wypełnia formularz zamówienia, podając niezbędne dane do realizacji zamówienia.
- Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail.
§5 Ceny i metody płatności
- Ceny Produktów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Klient może dokonać płatności za zamówiony Produkt za pomocą:
- przelewu bankowego,
- przelewu BLIK na wskazany numer telefonu,
- płatności elektronicznych (np. PayU, Przelewy24),
- płatności kartą płatniczą.
- Szczegółowe informacje dotyczące dostępnych metod płatności znajdują się na stronie sklepu internetowego.
§6 Dostawa
- Dostawa Produktów realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania zamówienia i są uzależnione od wybranej formy dostawy.
- Termin dostawy Produktu wynosi od 2 do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
§7 Prawo odstąpienia od umowy
- Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży Produktu w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub e-mailem).
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę).
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
§8 Reklamacje
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Produktu bez wad.
- W przypadku stwierdzenia wady Produktu, Klient ma prawo złożyć reklamację.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§9 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień oraz, za zgodą Klienta, w celach marketingowych.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu internetowego.
§10 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie. Zmiany te nie będą miały wpływu na zamówienia złożone przed ich wejściem w życie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 maja 2025.